teksten met een lekkere groove

Welk nummer blèr jij ongegeneerd mee in de auto?

Je kan het niet helpen. Volume op maximaal, raam open en je vingers beginnen ongecontroleerd mee te tikken op je stuur. Je kan heel de wereld aan - zelfs die vervelende voorrangnemer kan de pret niet bederven.


Een aansprekende tekst doet hetzelfde als dat nummer waarbij jij niet kan blijven stilzitten. Het houdt de aandacht van het begin tot het eind vast, brengt je in beweging én blijft hangen. 


Een tekst met een lekkere groove. Dat is een tekst die je verhaal overbrengt. Waarmee je laat zien waarom die potentiële klant voor jou wíl kiezen.


En gelukkig voor jou, schrijf ik beter dan ik zing πŸ˜‰


Qu'est-ce que? What? Was?

Spreken we dezelfde taal?


Uitspraken als 'welkom op mijn website',  'herken je dit?' en 'je bent aan het juiste adres'... Bij mij roepen ze hetzelfde gevoel op als die onaangekondigde software update, de kleur kanariegeel en het welbekende mouw-blijft-aan-deurkruk-hangen-fenomeen.


Dat ik de kriebels krijg van magnetronmaaltijd-content is tot daaraan toe. Maar ondertussen heeft die potentiële klant de chat ook verlaten. Daarom help ik jou bij het creëren van Michelinster-waardige content.


Dat start bij teksten die tot op de letter passen bij je merkidentiteit. Die een gevoel van herkenning en verlangen oproepen bij de lezer.  Die haarfijn overbrengen hoe jouw aanbod het leven makkelijker, leuker of beter maakt.


Want dat smaakt naar meer.


Doe mijn een portie tekst

Woorden die voor mij werken

En dus ook voor jou


Woorden geven betekenis. Ze herinneren je aan de dingen die echt belangrijk zijn in het leven. (Spoiler: het blijkt niet het hebben van een eigen zwembad te zijn.) Dit zijn mijn favoriete woorden. Zowel binnen mijn werkwijze, als daarbuiten.


βœ”οΈVerbinding. Met sprekende woorden, raak je de juiste snaar. Daarom zorgen we dat die content jou én je doelgroep past als een jas. Dat vormt de basis voor mooie connecties.


βœ”οΈ Autonomie. Ondernemen op je eigen manier. Teksten die doen wat ze moeten doen, helpen je daarbij. Zo werken de woorden ook voor je wanneer je jouw favoriete serie aan het bingewatchen bent.


βœ”οΈCreativiteit. Met de taalregels en tekstmodellen schrijven we een correcte tekst. Voeg daar creativiteit aan toe en je krijgt content die uniek is in z'n soort.  Daar valt je bedrijf mee op.


En ehh, een beetje geduld kan ook geen kwaad . Schrijven is schrappen en aanpassen. Dus duurzame content maken gaat over meer dan één dag.  Dus ja. Het kost tijd, van mij en van jou. Maar het levert je wel teksten op die je aanbod en bedrijf tot zijn recht laat komen.


Kun jij je vinden in mijn woorden?

Kun jij je vinden in

mijn woorden?

laten we met jouw woorden aan de slag gaan

laten we met jouw woorden

aan de slag gaan


Altijd de juiste woorden bij de hand. Op je website, socials en andere (online) kanalen. Zodat je met gemak laat zien waarom die potentiële klant voor jou wil kiezen. Zo'n tekst schrijf ik voor je, of help ik je schrijven. 


En dat allemaal op een manier die bij jou past. Zodat je tekst wordt gelezen, zoals alleen jij klinkt. We maken geen content zoals het heurt, maar vanuit je unieke visie. Dat biedt pas echt ruimte voor jouw verhaal.


Ik wil kennismaken

Of lees nog even verder πŸ‘‡πŸΌ

"Hoeveel invloed één tekstkeuze kan hebben vind ik bizar"


'Okay, ja, joe, joeiii...' Nee dit is geen creperende koe, maar wat mijn vader en ik zeggen wanneer we de telefoon ophangen. Doei, tot ziens, aju paraplu, tot in de pruimen tijd. Andere woorden, semi zelfde betekenis. En dat is precies het fascinerende aan tekst. De mogelijkheden zijn eindeloos..


Tijdens mijn masterstudie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de VU leerde ik dat elke (!) tekstkeuze gevolgen heeft. Van de woordkeuze, invalshoek tot volgorde. Samen bepalen ze of je jouw doel wel of niet bereikt.


Wil je dat je content doet wat het moet doen? Dat moet je strategische keuzes maken. Want of je nu een citrusboom wilt verkopen of de lezer wilt stimuleren om elke dag op z'n kop te gaan staan (supergoed voor je bloedcirculatie)...


De juiste woorden maken het verschil.

"Een potje tafelvoetbal op kantoor is aan mij niet besteed"


Even wat anders. Wist je dat ik een ochtendritueel heb? Ik sta op, doe wat yoga - zei toch dat op je kop staan goed voor je is -, schrijf mijn gedachtes op papier en eet een banaan.  Daarna verplaats ik me naar 't thuiskantoor en sla ik aan de tik. Ga ik goed op, mijn eigen werkplek. Tafelvoetballen op een grootschalig kantoor? Dat laat ik liever aan iemand anders over πŸ˜‰


Waar ik mij dan zoal mee bezighoud? Daar is geen pijl op te trekken. Van converterende salespagina tot entertainend social media bericht. En van opdrachtgevers uit de bouwbranche, financiële wereld tot aan ondernemende creatievelingen. Het is een feestje. Want ik houd van de afwisseling.


Ik geniet van de vrijheid die het ondernemen mij brengt. En ik wil dat jij dat ook kunt doet. Aansprekende content helpt je dit te realiseren. Omdat je weet dat je teksten je ideale klant op het lijf zijn geschreven. En de woorden ook voor je werken wanneer jij niet aan het werk bent.



Niet alleen liever tekst

Maar ook liever...

πŸ’š Een koude dag met een stralend zonnetje

πŸ’š Gieren van het lachen om WhatsApp stickers

πŸ’š Patat halen bij snackbar Jan om de hoek

πŸ’š Hiken door de bergen van Oostenrijk

πŸ’š Intens enthousiast worden van elke pupper

πŸ’š Urenlang borrelen met familie en vrienden

πŸ’š De otter-livestream kijken op YouTube

πŸ’š Tot rust komen en genieten op Texel

Liever meer lezen?

Op Instagram deel ik mijn lief en leed met je. Dat resulteert in een écht inkijkje in mijn leven, met hier en daar wat nuttige copy & content tips.

Genoeg gelezen,

tijd voor actie!

Je hebt niet zomaar doorgelezen tot het einde van deze pagina. Je bent hier met een reden. Je vindt mij mega interessant (hi!) of je hebt wat van mij nodig (tekst en content, duhh). Either way, stuur mij een bericht. Dan schrijven we verder.

Neem contact met ons op

Share by: