De teksten voor je bedrijf? Oh, die leveren je van alles op (lees: kopzorgen, frustratie of een writersblock). Behalve het gewenste resultaat.
Liever tekst die wél de aandacht grijpt van je potentiële klant, je online zichtbaarheid vergroot en tot op de letter past bij jouw bedrijf?
This is how we do it ๐๐ผ
De teksten voor je bedrijf liggen nog steeds op de plank. Inmiddels onder een laagje stof of verscholen achter al je andere to do's. Wijt het aan 't writersblock dat begon voor je was gestart of dat tekstschrijven abracadabra voor je is.
Maar in de tijd dat jij wacht op een heus tekstwonder, heeft je potentiële klant de chat verlaten. Autsj.
Jij wilt geen zure uren meer verspillen aan het schrijven van een net-niet tekst. Dat snap ik.
Wat je wel wilt is vanuit zelfvertrouwen ondernemen en nóg meer mensen blij maken met jouw aanbod. Snap ik ook.
Daarom ga ik aan de haal met je woorden, lees ik tussen je regels door en ga ik op zoek naar de essentie van je verhaal. Zo schrijf ik een tekst die precies verwoordt wat jij wilt overbrengen. Daarmee val je op. Ga je van muurbloempje naar paradijsvogelplant . En voorkom je dat die geweldige ideale klant jou misloopt.
Leest goed?
De teksten voor je bedrijf liggen nog steeds op de plank. Inmiddels onder een laagje stof of verscholen achter al je andere to do's. Wijt het aan 't writersblock dat begon voor je was gestart of dat tekstschrijven abracadabra voor je is.
Maar in de tijd dat jij wacht op een heus tekstwonder, heeft je potentiële klant de chat verlaten. Autsj.
Jij wilt geen zure uren meer verspillen aan het schrijven van een net-niet tekst. Dat snap ik.
๏ปฟ
Wat je wel wilt is vanuit zelfvertrouwen ondernemen en nóg meer mensen blij maken met jouw aanbod. Snap ik ook.
Daarom ga ik aan de haal met je woorden, lees ik tussen je regels door en ga ik op zoek naar de essentie van je verhaal. Zo schrijf ik een tekst die precies verwoordt wat jij wilt overbrengen. Daarmee val je op. Ga je van muurbloempje naar paradijsvogelplant . En voorkom je dat die geweldige ideale klant jou misloopt.
Tijd voor een tekst die nog verser is dan de afbakbroodjes voor zondagsbrunch?
Kijk, jij weet wat je te bieden hebt. Nu nog zorgen dat je teksten dit ook laten zien.
Zet mij aan 't werk. Dan schrijf ik een tekst voor je die...
๏ปฟ
โ De woorden uit je mond haalt, en zorgt dat de lezer aan je lippen hangt
โ
De waarde van je aanbod laat zien, zonder te pusherig over te komen
โ Potentiële klanten aanspreekt waar jij optimaal mee matcht
โ SEO-vriendelijk is (of plat gezegd: je bedrijf online vindbaar maakt)
“Fleur leest zich goed in en past zich aan om een optimaal resultaat te behalen. Ik ben super blij met het resultaat!”
“Fleur heeft zich verdiept in de schrijfstijl van mijn bedrijf, hierdoor passen de door Fleur geschreven blogs er helemaal bij."
Wat wil je door mij laten schrijven? Dat bepaalt de investering. Want dan weet ik hoeveel vooronderzoek ik moet doen en wat voor soort tekst je nodig hebt. Hieronder vind je de lievelingspakketten. Maar er is nog veel meer mogelijk. Meer of minder, of een ander soort tekst. Daarom stel ik altijd een voorstel op maat voor je op.
Weet je precies waar je aan toe bent, en ik ook.
No stress, want je webteksten doen het woord voor jou. Das met een lekker gevoel die potentiële klant naar je website sturen. Met het webteksten pakket zorgen we dat alle teksten op je website passen bij je kenmerkende stijl en de waarde van jouw aanbod overbrengen op die potentiële klant.
IJzersterke basics (vanaf 780 euro excl. btw)
Drie webteksten. Bijvoorbeeld: home, about & volledige dienstpagina (inclusief contactpagina, navigatietekst & footertekst)
Gaan met die banaan (vanaf 1.365 euro excl. btw)
Zes webteksten Bijvoorbeeld: home, about, projecten, blog, salespagina & algemene dienstpagina (inclusief contactpagina, navigatietekst & footertekst)
In één oogopslag (vanaf 480 euro excl. btw)
Vollledige tekst voor op je one page website (inclusief navigatietekst & footertekst)
Altijd inclusief...
Als heel de online wereld vergaat... Dan heb jij altijd je eigen blog nog die bomvol staat met SEO-vriendelijke blogartikelen! Zo ben jij altijd vindbaar voor je doelgroep. Nog niet in het bezit van zo'n apocalyps-proof blog? Breng daar vandaag nog verandering in met een van de SEO blogpakketten.
Een goed begin is het halve werk (vanaf 450 euro excl. btw)
Drie blogposts (inclusief snippets om te plaatsen op social media)
Boost je blog (vanaf 860 euro excl. btw)
Zes blogpost (snippets om te plaatsen op social media)
Blog to go (vanaf 160 euro excl. btw)
Eén blogpost (inclusief snippet om te plaatsen op social media)
Altijd inclusief...
Klanten halen uit social media? Kan jij ook. Maar daar is wel content met pit voor nodig. En een planning. Best lastig. Want als ondernemer heb jij wel meer te doen. Daarom help ik je.
Een losse social media post nodig?
Mij niet bellen (tenzij je denkt mij te kunnen overtuigen). Om te zorgen dat jij on top of mind blijft bij die potentiële klant, werk ik met een contentplan. Want dat levert je content op, die jou ook het gewenste resultaat oplevert.
Contentplan nodig? Geen probleem ??๐ผ
Hoe zetten we jouw socials om tot klantmagneet?
Stap 1- Een vliegende start (eenmalig 210 euro excl. btw)
Waarom? Omdat we zo zeker weten dat alle content die ik voor je ga maken, aansluit bij je doelen. Kun jij daarna lekker achterover gaan zitten.
Stap 2 - Stel je eigen content samenwerking samen
Een soort van je eigen McFlurry maken, maar dan net iets anders. Kies zelf hoeveel posts je door mij online wilt laten schrijven. De favorieten:
Jij bepaalt dus zelf welke topping en saus je wilt, maar sommige ingredienten blijven altijd hetzelfde:
Psstt! Gaan voor het complete pakket? Ik werk samen met onwijs goeie vormgevers. Zo zorgen we niet alleen dat je tekst doet wat ie moet doen, maar je beeld ook. Ik stel je graag voor.
Stap 3 - Jij blijft on top of mind bij je doelgroep
Yes, de content samenwerking loopt op rolletjes! Dat bekent: consistent content op je socials. Zo val je op bij die potentiële klant.
Wat ik nog meer voor je kan schrijven? Nou, van alles. Wat dacht je van een...
Hit me up! Dan sla ik voor jou aan de tik.
Nee, dan heb ik het over de contekst. Want die teksten van jou, zweven niet zomaar in de lucht. Ze komen op je website, socials of op een ander (online) platform. En ze moeten de aandacht van die ideale klant trekken. Om dat voor elkaar te krijgen, doe ik meer dan alleen woorden op papier zetten. Lees maar...
Functionerings-
gesprek van je teksten
Waar lig je 's nachts wakker van (op tekstueel gebied dan)? Jij vertelt het mij, ik deel mijn visie en stel een voorstel voor je op.
Ik stuur je het intakeformulier met vragen over je visie, bedrijf en aanbod. Tijdens de briefing bespreken we jouw antwoorden en mijn ideeën.
Brainstormen, schrijven, feedback, schrijven
Met alle informatie op zak, sla ik aan de tik. Ik schrijf je teksten, en jij mag daar goudeerlijke feedback op gegeven. Waar nodig overleggen we.
De laatste puntjes op de i voor de oplevering van van jouw teksten
Voor ik de teksten aan je overhandig, doen we nog een final check. Zo zorgen we samen dat jij tot op de letter tevreden bent.
Welke tekstfrustraties heb jij? Of nog belangrijker, waar wil je dat jouw teksten je bedrijf naar toe brengen? Laten we eens (video)bellen of een kop thee drink.
Vertel ik je daarna of en hoe ik jou kan helpen bij het behalen van je doelen.
Hi, Ik ben FLeur Lieverst
Je wilt altijd gaan voor een tekst waarbij over elke letter is nagedacht. Want dát levert je het gewenste resultaat op. Ik kan het weten, als MA Communicatie- en Informatiewetenschapper.
Ik kies daarom voor woorden die meer vertellen. Een spreekwoord of metafoor met een knipoog naar je aanbod, of een stop-scrolling-titel waarmee die potentiële klant direct aan je lippen hangt.
Ik pas alle puzzelstukjes in elkaar, en breng het samen tot jouw verhaal. Zodat je teksten lezen, als alleen jij klinkt. Dat heeft voor mij een nog hoger satisfying-gehalte dan bubbeltjesplastic.
Ja, je begint meteen met een moeilijke vraag. Want ik kan je geen kant-en-klaar antwoord geven. Uiteraard maakt de grote van de opdracht en het type tekst uit. Maar dit speelt ook mee:
Passen onze agenda's perfect in elkaar én heb je weinig feedback? Dan gaan we vliegensvlug en vind je relatief snel de teksten in je mailbox. Is het wat meer puzzelen? Dan kan het zomaar zijn dat we langer aan elkaar vastzitten. Vind ik helemaal niet erg hoor, juist gezellig.
Het belangrijkste vind ik, dat jij alle rust en ruimte ervaart om op je gemak de teksten door te lezen en te voorzien van feedback. Doen we er maar wat langer over. So be it. Want het levert je wel teksten op waar je ook op de lange termijn profijt van hebt.
Dus eh... ben je op zoek naar een quick fix voor je teksten? Dan verzoek ik u vriendelijk om het gebouw te verlaten.
Potato, patato. Als je het mij vraagt zit er niet zoveel verschil tussen het redigeren van je tekst of een volledig nieuwe tekst laten schrijven. Meestal komen er namelijk meer zaken aan het licht dan je had bedacht, wanneer je jouw tekst laat redigeren.
Einstand blijft er niet veel over van je orginele tekst. Maar dat maakt jou natuurlijk niet uit, want anders had je mij niet ingeschakeld ๐
Tussen 'redigeren' of een 'nieuwe tekst' schrijven zit voor mij dus geen verschil. Ook niet in de prijs.
Ja, ik kan je ook helpen met de vormgeving van je teksten. Of nouja, ik niet. Maar ik werk samen met zeer capabele vormgevers die dit voor je kunnen oppakken.
Door als copywriter en vormgever samen te werken, zorgen we dat je teksten en vormgeving elkaar voor de volle 100% versterken.
Ik breng je graag in contact met Kirsten Rappard of Marieke Persoon.
Wat doe ik wel? Werken met vaste prijspakketten, zodat we beide weten waar we aan toe zijn. Of je kan mij per uur inhuren, waarbij ik een uurtarief hanteer van 75 euro exclusief btw.
Wat doe ik niet? Schrijven op basis van een tarief per woord (daar heb ik toch zo'n schurfthekel aan). Zo, weet je dat ook meteen.
Ja zeker! Huur mij in als copywriter of content markteer, en ik vorm de tekstuele kracht binnen je team of bureau. Stuur mij even een bericht (info@lievertekst.nl of 06 81 50 59 61), dan schrijven we verder.
Zodat jij en je doelgroep bij het lezen van de teksten voor je bedrijf denken: 'Zou het zelf gezegd zou kunnen hebben!' Niet alleen omdat je teksten lezen zoals alleen jij klinkt, maar vooral omdat ze zorgen dat die ideale klant voor jou wíl kiezen.
Lekker bezig! Nog even, en je bent in het bezit van sprekende copy (tekst) of content. Tof toch? Je hoort van mij โ๏ธ
Potjandikkie, er is even wat misgegaan in het verstuursysteem. Zou jij mij rechtstreeks een mail willen sturen? ๐๐ผ info@lievertekst.nlProbeer het later nog eens.
Liever Tekst
Joehoe! Ook liever tekst & content die het woord voor je doen? Hit me up. Van webteksten tot social media content, ik zorg dat jij die potentiële klant aanspreekt.
Join de werkende woorden club
Via de mail houd ik je op de hoogte van mijn nieuwe blogs en stuur ik soms een tip, update of teckelfoto.
Leuk? Schrijf je dan in ๐๐ผ
Lekker bezig! Nog even, en je ontvangt je eerste mail van de werkende woorden club. Tof toch? Je hoort van mij โ๏ธ
Potjandikkie, er is even wat misgegaan in het verstuursysteem. Zou jij mij rechtstreeks een mail willen sturen? ๐๐ผ info@lievertekst.nl